Kendt hundefoder på abonnement UDEN binding. Altid GRATIS fragt!

FAQ

Ofte stillede spørgsmål og svar herpå

Hvordan bestiller jeg The Dog Box?
– Vælg alle de produkter, du vil have, og hvor ofte du vil have dem leveret. Gennemfør købet og vent på din første levering, som vi altid sender med det samme!


Hvornår modtager jeg mine varer?
Når du tilmelder dig afsender vi dine varer med det samme.
Betalingen trækkes ligeledes med det samme.

Efterfølgende vil dine varer blive afsendt i starten af den pågældende måned og betalingen trækkes aldrig før d. 1. i måneden.

Såfremt du bestiller efter d. 20. i måneden, skubber vi din næste varelevering én måned, så du ikke får det samme foder tilsendt indenfor meget kort tid.


Hvordan opsiger jeg mit foderabonnement?
Du logger bare ind på din profil og går ind under medlemskab. Her kan du let opsige dit abonnement. (Find loginsiden HER).

Alternativt kan du sende en e-mail til kontakt@thedogbox.dk, så klarer vi det for dig uden problemer! 💪😊

Hvornår skal jeg SENEST opsige mit abonnement?
– Du kan opsige dit abonnement lige når det passer dig. Du skal dog gøre det inden d. 1. i måneden, hvor dit abonnement automatisk fornys.

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger?
– Du kan altid logge ind på din profil og ændre dine oplysninger. Det gør du HER.

Det er nemlig altid dit eget ansvar, at alle dine oplysninger er opdaterede og korrekte.

Hvornår bliver mit foder afsendt?
Din første bestilling modtager du indenfor 1-3 hverdage fra bestilling.

Efterfølgende afsendes varerne i dit abonnement i starten af den pågældende måned (Afhængigt af dit leveringsinterval).

Du modtager en mail samt trackingkode, når dine varer afsendes fra vores lager.

Hvordan sporer jeg min pakke med Track & Trace?
– Når dine varer er afsendt, modtager du en e-mail med en trackingkode til GLS.

Vha. denne Tracking Kode, kan du følge din pakke helt frem til leveringstidspunktet.

Hvordan og hvornår betaler jeg mit foderabonnement?
Når du har bestilt foder første gang, så modtager og betaler du varerne med det samme.

Efterfølgende vil dit foderabonnement blive afsendt og betalt i starten af måneden (afhængigt af dit leveringsinterval).

Vi trækker aldrig din betaling før d. 1. i måneden.

*Såfremt du opretter et foderabonnement efter d. 20. i måneden, sender vi dine varer øjeblikkeligt, men skubber din næste levering en måned. På denne måde modtager du ikke de samme varer lige oveni hinanden.

- og hvis du alligevel skulle mangle foder, så RING! til os på +45 42 52 38 38 eller SKRIV! på kontakt@thedogbox.dk, så finder vi fluks en løsning.

Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort?
– Du logger ind på din profil og trykker på linket "Manage Subscription".

Det er dit ansvar, at alle dine oplysninger er korrekte. Herunder naturligvis også dine betalingskortoplysninger.

Hvordan logger jeg ind?
– Det gør du lige HER.

Hvordan opretter jeg min profil?
– Din profil oprettes automatisk, når du har gennemført din første bestilling og dermed har oprettet et foderabonnement.

Når du har gennemført bestillingen modtager du en mail med brugernavn og adgangskode. Disse kan altid ændres, når du logger ind på din profil.

Hvordan ændrer jeg mit Password?
– Log ind og tryk på linket "Manage Subscription".

Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger?
– Du logger ind på din profil, her kan du tilgå og ændre alle dine oplysninger.

Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger/kortoplysninger?
– Du logger ind og går ind under ‘Betalingsoplysninger’. Husk, at det altid er dit ansvar, at dine betalingsoplysninger er opdaterede og korrekte.

Jeg har glemt min adgangskode?
– Tryk på ‘Login’ og ‘mistet adgangskode’. Herefter indtaster du din e-mailadresse og vil modtage en mail med en ny adgangskode/nulstilling.

I denne mail er der et link. Når du trykker på linket, åbnes en ny fane, hvor du indtaster din nye kode.

Kan jeg returnere foder?
Nej, det kan du desværre ikke. Af hygiejniske årsager, tager vi ikke foder retur.

 


Kan jeg oprette flere abonnementer på samme tid?

– Ja, du kan oprette alle de abonnementer, du føler for.